PR

„Îți ia 20 de ani să construiești o reputație și 5 minute să o distrugi. Dacă te gândești la asta, vei reacționa diferit.” – Warren Buffet

 

Agvila Media te ajută, prin servicii complete de comunicare și printr-o strategie de relații publice profesionistă, să îți creezi o imagine pozitivă pe piață și să-ți menții reputația în fața clienților și colaboratorilor.

Planificând și implementând campanii de relații publice eficiente cu un scop bine delimitat, reușim să poziționăm branduri pe poziții puternice în piață și reușim, prin întreținerea relației cu clienții și prin dimplomație, să păstrăm imaginea pozitivă și poziția de top a unei companii pe termen lung.

Oamenii există peste tot, însă ei reprezintă un adevărat factor al schimbării numai în momentul în care se reunesc în grupuri mari. De aceea, comunicarea mesajului în masă este cheia succesului în promovarea unui business.

Conferința de presă – element strategic în planul de relații publice al companiei tale

În cadrul unei conferințe de presă poți reuni în jurul afacerii tale oameni cu adevărat importanți și poți ajunge prin comunicare și prin inițierea unor relații mutual benefice cu aceștia către liderii de opinie din domeniul tău de activitate.

Acest lucru va fi unul din pașii determinanți în procesul de construire a unei reputații organizaționale solide. Dacă vei menține aceste relații pe termen lung și vei încerca să atragi cât mai aproape acești oameni, având în centrul strategiei de relații publice beneficiile mutuale, succesul afacerii tale va fi doar o chestiune de timp. Printr-o strategie de relații publice bine pusă la punct, Agvila Media se asigură că acel timp este cât mai scurt.

 

Evenimentele sunt elemente cheie într-o strategie profesionistă de relații publice

Evenimentele sunt  oportunitatea perfectă pentru networking și pentru întemeierea, managerierea și întreținerea unor relații puternice cu oamenii. De cele mai multe ori, oamenii și relațiile dintre aceștia reprezintă factori cheie ai succesului unui brand.

Agvila Media conștinetizează acest fapt și pune accent pe oameni în cadrul fiecărui proiect întreprins. Tocmai de aceea, deviza pe baza căreia pornim la drum și pe care o susținem de fiecare data cât mai puternic este aceea că brandurile sunt făcute din OAMENI!

 

Lansezi un nou produs pe piață? Câți oameni ți-ai dori să afle de tine?

Această întrebare este retorică, iar răspunsul îl știm cu toții. Însă nu toți știu cum să ajungă la acei oameni pe care vor să-i atragi în postura de clienți pentru noul produs lansat.

De asta suntem noi aici. Profesioniștii de la Agvila Media știu un secret! Comunicarea nu se bazează doar pe strategii complexe și mesaje sofisticate sau pe analize cantitative și calitative ale publicului țintă. Deși fără acestea, mesajul nu ar avea niciun impact, noi știm că nu totul se rezumă la asta.

Comunicarea înseamnă empatie, înseamnă să știi să păstrezi oamenii în centrul unui brand și să te bucuri împreună cu aceștia de beneficiile unui produs gândit de oameni, pentru oameni și despre oameni.

 

AGVILA MEDIA – Branduri prin OAMENI