Presa scrisă – element de identitate al unei societăți

Întotdeauna presa scrisă a fost considerată a patra putere în stat, datorită impactului pe care îl poate avea supra maselor de oameni. Rolurile presei sunt: informarea (educarea), divertismentul și influențarea publicului.

Plecând de la aceste trei direcții, Agvila Media vă poate sta la dispoziție cu redactarea unor materiale de presă profesioniste, conform standardelor etice și jurnalistice și adaptabile stilurilor de presă cerute de fiecare instituție.

O echipă de specialiști în redactare și jurnalism pot oferi clienților Agvila Media comunicate de presă și advertoriale în ziare, materiale care să atragă cititorii și să producă un impact pozitiv major asupra brandului promovat. Putem asigura notorietate afacerii dumneavoastră prin comunicate de presă sub formă de știri (pentru informarea publicului țintă) sau sub forma de advertoriale comerciale (pentru promovarea brandului) distribuite în publicații de profil.

publicitate in presa

Comunicatul de presă – instrumentul perfect de informare

„Comunicatul de presă nu este mai multe decât adaptarea mediatică a străvechii pasiuni de a transmite informatiile prin scris. El este scrisoarea in epoca media. – Frederic Antoine

Așadar, ceea ce facem la Agvila Media este să transpunem în scris pasiunea pentru cuvinte, comunicând mesaje de impact pentru afacerea fiecărui client. Prin cele câteva rânduri informăm publicul țintă cu privire la existența afacerii dumneavoastră pe piață, punând în permanentă legătură brandul cu mediul înconjurător, cu simpatizanții de pe piață și cu instituțiile ce pot genera vizibilitate.

Advertorialul – modalitate subtilă de a maximiza eficiența unui mesaj publicitar

Nu e nicio lege care să spună că reclamele trebuie să arate ca niște reclame” – David Ogilvy

Unul dintre cele mai naturale modalități de a promova o afacere, atât în presa scrisă, cât și în revistele online, este advertorialul. Acesta este un articol ce combină modul de redactare publicitar cu stilul subiectiv de redactare, bazat pe experiența personală. Acest mod de promovare atrage, deoarece, în medie, de 6 ori mai mulți oameni citesc un articol obișnuit spre deosebire de o reclamă.

Ce face echipa Agvila Media în acest sens? Pune la dispoziția tuturor clienților advertoriale redactate într-o manieră profesionistă și perfect adaptată produsului sau serviciului publicat. Avem grijă să surprindem pasiunea pentru cuvinte în rânduri care să atragă cititorii și să îi transforme pe aceștia în cumpărători și mai apoi în oameni care recomandă produsele / serviciile mai departe. Deși ne lăsăm amprenta personală asupra fiecărui advertorial, avem grijă să subliniem subtil și atractiv avantajele brandului promovat și să producem cu exactitate reacția dorită de către client.