La Agvila Media reușim să punem pe foaie cele mai inovative idei de comunicare, planificate cu grijă și pliate pe afacerea fiecărui client. Gândim pas cu pas și creăm strategii de comunicare complexe, având în centru oamenii și punând accent pe beneficii reale aduse clienților.

Ce înseamnă o strategie de comunicare profesionistă și ce beneficii aduce aceasta organizației dumneavoastră?

Vânzările încep întotdeauna înainte de vizita unui agent comercial la clientul final, iar pentru ca acest lucru să se întâmple, aveți nevoie de o strategie de comunicare bine pusă la punct, gândită profesionist și, mai ales, implementată impecabil.

Strategia de comunicare reprezintă elementul principal, linia de start pentru orice brand de pe piață. O strategie de comunicare eficientă reprezintă planul ce asigură succesul unui brand pe termen lung.

Echipa de profesioniști Agvila Media gândesc fiecare strategie de comunicare, pornind de la ideea memorabilă exclamată de Lee Iaccoca (directorul general Chrysler) în 1988: “mi-am petrecut viața făcând 80% management și 20% comunicare. Dacă aș începe din nou, aș reinversa aceste proporții”.

strategie de comunicare

În momentul lansării unui nou produs pe piață, nimeni nu va interesat de acel produs. Scopul principal al unei strategii este să comunice potențialilor clienți prezența produsului, avantajele acestuia în raport cu produsele concurenței și să poziționeze brandul într-un mod avantajos raportat la concurență. De asemenea, echipa Agvila Media va gândi strategia în beneficiul clientului de fiecare dată. Mesajul creativ va fi comunicat într-un mod unic, pe canale media atent selectate, având ca scop identificarea raportului optim între preț și difuzare.

Sistematizând ideile, ajungem la un plan foarte bine delimitat și ancorat în realitate, iar urmând acest plan realizăm campanii de comunicare complexe ce livrează clientului exact rezultatul așteptat.

Ce conține o strategie de comunicare realizată
într-un mod profesionist?

Orice plan de comunicare pliat pe brandul tău va porni întotdeauna de la problema principală pe care o întâmpină afacerea ta și va acea ca scop soluționarea acestei probleme.

Așadar, o strategie de comunicare construită profesionist va conține:
• Delimitarea contextuală
• Cercetarea (Pre – testare)
• Problema
• Analiza situației (Analiza SWOT / PEST)
• Identificarea problemei
• Scop și obiective
• Planul de activități
• Buget
• Identificarea riscurilor și a modalităților de combatere a acestora
• Evaluare (Post – testare)
• Concluzii și recomandări